poniedziałek, 18 marca 2013

"Second Day in ZONA" - S.T.A.L.K.E.R

-> Cześć! W ramach krótkiego wolnego, postanowiłem zrobić coś znacznie mniejszego, przegrzebałem stare pudło z pożytecznym złomem modelarskim i znalazłem kilka figurek, m.in. tę bez nogi:) oraz starego mercedesa którego troszkę zmodyfikowałem. Winietkę robiłem ok 2 tygodni, z przerwami. Pracę zrobiłem właściwie przez przypadek. Tematyka winietki to moja ulubiona, związana z grą stalker i innymi podobnymi. Wiem że zdjęcia nie są wyśmienite, ale robione były przy sztucznym naświetleniu :)
Miłego oglądania!

-> Hi! In a break, I decided create something new and smaller. In old special box, with old models, I found figures and truck, a truck was a little modificated :) The rest of stuff i made himself, boxes, workshop, table. I finished this work in a two weeks. I know photos are not very good, but weather  outside is not best, so a few photos was made at artificial light :/
Enjoy!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz