niedziela, 17 marca 2013

"New day in ZONA" - S.T.A.L.K.E.R

-> Witam wszystkich przeglądających tego bloga :) chciałbym Wam przedstawić jedną z kolejnych prac, którą robiłem najkrócej ze wszystkich - bo około półtora tygodnia - od początku Marca 2012r.
Pomysł na dioramkę został zaczerpnięty oczywiście z gry S.T.A.L.K.E.R - Clear Sky która tak przypadła mi do gustu, że postanowiłem zrobić właśnie poniżej przedstawioną makietę.
Co przedstawia dioramka? Jest to Checkpoint ruskich wojskowych (fakt że w grze wojskowi mieli inne mundury ale jest to moja wizja) w grze było dużo opuszczonych i rozbitych gospodarstw i jest to jedno z nich w Zonie :)
-> Hello I would like to show you my next work. I did this work in a week and a half, in march 2012. The idea for this diorama was taken with game STALKER. What about is this work? This is a russian soldiers checkpoint. In game was a lot of empty and destroyed farms, and this is one of them.







 -> większość rzeczy do tej doramki zrobiłem sam, między innymi beczki piecyk ( poniżej zdjęcie jak można go w tani i prosty sposób wykonać ). Figurki Dragona, a trawka firmy polak. Poniżej również zdjęcie domku który przed modyfikacją wyglądał tak:



-> Lot of things i made himself: house, bake, figures - Dragon.

-> 21-22.04 2012 - Powiatowy konkurs modelarski "Śrubka" w Żywcu. Praca "New Day in ZONA - STRALKER" otrzymała 1 miejsce!
-> On 21-22 April 2012 in Żywiec was held a models contest. My work "New Day in ZONA- STALKER" got a 1st place!


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz