sobota, 16 marca 2013

Somewhere on the west front..'44

-> Witam wszystkich przeglądających mojego bloga, chciałbym wam przedstawić dioramkę którą przygotowywałem na powiatowy konkurs modelarski w Żywcu. Prace nad nią trwały od Października 2010 roku do Kwietnia 2011, oczywiście z przerwami. :) Jest to praca dzięki której po raz pierwszy stanąłem na podium. Konkurs odbył się w Maju 2011r i zająłem w nim III miejsce w kategorii Seniorzy. Była to wówczas ogromna satysfakcja dla mnie, co pchnęło mnie do realizacji kolejnych dioram :P
-> Hello all, who are watching my blog. This work was created for the models competition in Żywiec. I worked on this project from October 2010 to April 2011 with break :) This work brought me a success, because I got third place. I stood on the podium for the first time :) It was big satisfaction for me.
  



 -> Co wykorzystałem robiąc makietę:
- figurki firmy Dragon "Ambush at Poteau"
- dodatki do domów firmy MiniArt ( głównie lampy, rynny )
Resztę zrobiłem właściwie sam.

-> What I used:
- Dragon Figures "Ambush at Poteau"
- addons to houses: Miniart

The rest of things i made himself.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz